En dag i skolan..

5 Mars 2008, onsdag.

Sitter just nu i skolan och har inte så värst mycket att göra.. faktiskt.
Men de sista två timmarna ska jag kika i min körbok och läsa på lite på säkerhetskontrollen, egentligen har jag inte större lust till verken det ena eller andra idag.
Är trött har ont i magen och huvudvärk, en perfekt dag helt enkelt, eller hur?

Har suttit framför datorn sen halv 9 i morse och skrivit på ett arbete som är klart nu.
Jag hade tänkt att hålla på med detta arbete i ett par dagar, men jag har redan gjort klart det, bara lite finslip så som att lägga in bilder och sådär. Sen har jag typ ett arbete kvar och sen en bokrecenstion till och 2 veckor kvar i skolan, haha, jag kommer inte alls ha långtråkigt, nej då! :)

Nehe, funderar på att gå ner till mitt skåp och kanske gå till cafeterian för att handla något att äta, har inte ätit lunch, iofs är matsalen öppen en stund till, men jag struntar nog i det. Bättre med en frukt och sitta och plugga på körboken så att jag kan det tills jag ska köra idag vid 16,10. Jag hoppas att jag kan få sluta lite tidigare, för då ska jag fasen sova innan jag ska köra, så jag kanske blir lite piggare.

Förresten, mitt bullbak igår blev lyckat så nu ligger det massa påsar bullar i frysen.
Det ska jag nog smaska lite på när jag kommer hem. haha! :)

Skriver nog mer ikväll. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0