Dröm och vänner !

9/3-08

Jag sitter faktiskt just nu i sängen och skriver, jaa tänka sig! :)
Vi bar in datorn till sovrummet i fredags för att kunna kolla på vänner innan vi somnade och här har den stannat eftersom vi inte kollat klart på riktigt alla avsnitt.

Helgen har varit helt okej, men gått frukstansvärt fort, men det är väl inget ovanligt?
i fredags var vi hos Danne och jozzan för att fira Danne som fyllde år.
i lördags gjorde vi ingenting utan tittade bara på vänner samt melodifestivalen (och ja rätt låtar gick till final, heja nordman liksom!!:).
Och idag har vi heller inte fått så mycket utträtat, jag är tvättat och det är väl typ det?
just nu är Mattias i orrefors och spelar innebandy och jag sitter här och glor, funderar på att dra igång linda Bengtzings låt, den är sjukt bra och jag diggar den starkt, haha förvånad?

Förresten vet ni vad jag drömde inatt?
Jo att jag och alla andra tog studenten, alltså ni anar inte vilken jäkla känsla det var, student student student.
Vi gick upp för trappan och stod på schenen och bara "AHHHHH VI HAR TAGIT STUDENTEN, FUCK NILS HARALD" så jag vaknade verkligen med ett leende på läpparna vid TJUGO ÖVER ÅTTA!

Imorgon blir det lite övningskörning innan skolan och sen är de skola fram till 2, jag ska ordna lite med mitt arbete i samhäll och sådär. Dessutom är ju Linnea i skolan imorgon, vilket gör det hela mindre tråkigt.

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0