Brr, kallt!

Hej!

Ska strax springa ner till skolan och säga att jag går hem, haha! :)
Väl hemma har jag inte gjort någon nytta, tänkte ju städa och fixa, men det får bli om en stund, LAT ELLER?! :)
Funderar även på att ta en liten sömnpause senare, för just nu hänger ögonlocken långt nere vid fötterna så jag måste verkligen anstränga mig för att hålla de upp, haha. Dock somnade jag ändå ganska tidigt igår efter att vi låg och lyssnade på Gömda, vaknade upp vid halv ett igen och stängde av datorn. Men i morsre var jag ändå supertrött och ville inte gå till skolan, men det fick bli så ändå.

Imorgon är det onsdag och det händer väl inte så värst mycket faktsikt, lite det enda och de andra, sånt som märks. Har iallafall inget planerat så om jag inte orkar städa idag får jag väl göra det imorgon.
Hoppas att vädret blir bättre imorgon så man kan ut och gå en promenad i solen (hoppas hoppas).

Nehe, ska klä på mig ytterkläderna och kuta ner till skolan, jippie!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0