Bortsoven dag!

Idag vaknade jag först vid halv nio och var ganska pigg, men funderade på att ligga kvar en stund och dra mig innan jag gick upp. Men jag råkade visst somna om och därefter vaknade vi vid tio över tolv, snacka om att ha sovit bort hela dagen känns det som.
Fast trots detta har vi hunnit med promenad samt några bingospel (haha, ja jag vet!).
Fick även ett samtal från Mobila idag, men såg det inte förens senare och när jag ringde upp så var det ingen som svarade så får väl ringa imorgon och se vad de ville prata om! (; hih!

Jag ska nog snart ta tag i disken tänkte jag, för det är ett ganska stort berg nu, så dags att ordna det.
Sen vet jag inte vad som händer, hoppas på lite mys ikväll framför antingen efterlyst eller American pie 2, vi får se.
Jag är typ sugen på en god fruktsallad med massa olika frukter, får se om vi åker ner och handlar det.. (eller vafan jag har ju körkort nu, kan ju köra själv!!:)

Vi hörs mina vänner! Tjao!

p.s förresten funderar vi på tillökning i familjen.. med lite fiskar.. haha :) d,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0