3 Mars & jag är här!

3 Mars 2008, måndag.

Vi är inne på en ny månad, shit vart ta alla månader vägen? Februari bara flög förbi, vad åstakom jag den månaden egentligen? :O
Och om det ska gå så här fort kommer vi ju strax anlända på schenen utanför Åkrahäll, vilket känns ännu mer läskigt. Kära vänner det är 3 månader kvar och enligt mig är 3 månader ingenting. Vi är snart där, där vi alla har längtat efter att få stå, det är heeelt sjukt!

Förövrigt har helgen gott fort som vanligt, dock varit lite krasslig och sådär. Därför blev det ingen utgång i Lördags, så jag stannade hemma med älskling och vi kollade på melodifestivalen och hade mysigt.
Igår var vi en sväng i kalmar för att återlämna min Ipod jag fick av Mattias i födelsedagspresent, efter vi lämnat den åkte vi till Ikea och shoppade! :) Tänkte shoppa ett par svarta tallrikar och hittade de paketet vi ville ha, men efter gått runt en stund hittade vi "startboxen" som var nersänkt från 799 till 199 och där i fanns det 6 vanliga tallrikar, 6 djuptalriker, 6 småtallrikar, 6 små glas, 6 vinglas samt bestick, så vi slog till. Vi strundade i de dyra tallrikarna och gjorde om hela vårat kök, haha nästan! :)
Fick även med oss lite servetter och ett par andra glas och två blommor hem. Ingen dyr resa då allt gick på 313 kr, ibland är ju Ikea bara föööör bra! :)

Nehe, ska studsa in i köket och se var kylskåpet har att erbjuda, en frukost sitter inte helt fel!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0