Resa mot Paris!

Hejhej.
troligtvis kommer det inte bli så mycket bloggning under de kommande dagarna, för inatt börjar resan mot Paris.
Vi åker härifrån runt tre inatt eftersom bussen avgår från malmö vid åtta tiden. Så det kommer bli en lång dag imorgon, så vi är framme på måndagsmorgonen om jag inte minns fel. Väl där så blir det inte så mycket till att vila då vi ska till Disneyworld, så när man lägger sig sen på kvällen, kommer man nog slockna med en gång.
Dock har jag läst att det inte ska bli det bästa vädret, utan regn; mån, tis och molning ons, men vi tror inte på det, för jag hoppas och vill att det ska bli soligt, kanske inte gassande sol så man håller på att dö av värmeslag, men åtminstone lite sol. Hur som haver kommer det blir sjuk roligt!! :)

Jag tänkte bara skriva det, för jag gillar inte att skriva blogg längre. Men nu har jag iallafall en anledning till att inte skriva! ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra kväll. :)

2008-06-14 @ 21:35:18
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0