Måndag och jag är trött - gäääsp!

Godkväll.

Jag vet att jag är dålig med uppdatering om Paris, men det kommer, jag lovar. Bilderna har jag inte lagt in p ådatorn än heller, så ni får vänta. men det kommer, så småningom.

idag jobbade jag som sagt min första dag, vi var tre vikarier, men det gick ändå. Dock tog endel saker längre tid och vi blev lite sena i vårt arbete, men det blev ju iallafall utfört och det är väl det som räknas eller? :O
Jag sov inte många timmar inatt, låg mest och vred och vände på mig och vaknade hela tiden, vilket var superjobbigt. Men när klockan väl ringde hade jag kunnat sova ett par timmar till, men jag tog mig upp, trots mina ömmande hälsenor (varför ska de börja krångla nu då, typiskt). Jag tycker timmarna flög fram ganska flitigt ändå.
Imorgon skulle jag egentligen vara ledig, men jag ska gå på intro imorgon, mellan 14.00-21.00, men då ska jag gå i grupp två, eftersom jag kommer vara i den gruppen också. Suck, då blir det ännu mer att ta in i huvudet, det är inte lätt att lära sig så många vårdtagare och allas olika rutiner, men det får väl gå!
Skönt att jag börjar sent imorgon iallafall, så slipper jag gå upp så nedrans tidigt, för det är jobbigt!

Efter jobbet dag gick jag och mattias en runda på stan, hämtade ut mitt armband, som är såå fint! (fick det i studentepresent, är ett arv från min gammelmormor, åhh<3). Efter det gick vi till banken och växlade in euron vi hade kvar och mattias hämtade ut sitt stipendium och satte in pengarna vi fick på studenten. Fick även glädje nyheter av mamma, får ännu mer pengar, så nu känns det som vi kommer klara detta galant.
Så efter stan åkte vi in till City gross och handlade massa maat, så nu är frysen och kylen proppat igen, vilket känns bra!

Nu ska jag ta mig en lååång varm dusch, sen sova, jag är trött. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0