Hostelihost

Jag håller nog fan på att hosta sönder min hals, det är så sjukt jobbigt. Det kliar tamig fan hela tiden, och jag känner att jag egentligen inte behöver hosta, men för att de ska sluta klia måste man ju hosta och då gör det så jäkla ont, så allt är bara en stor fet ond cirkel. Buhu på förkylning!
Idag var jag på brandutbildning, precis likadant som förra året, så dert var ganska segt, men jag hostade mig igenom hela utbildningen, grattis till mig!
Imorgon ska jag på introduktion 08.00 - 14.00 (började inte sju:), så det ska bli intressant och se hur de jobbar i denna grupp och jag hoppas för allt i världen att det kommer bli bra, hoppas hoppas hoppas!
Så innan jag lägger mig ikväll ska jag fasen be en bön, att bli frisk tills imorgon, så vi får väl se om "farsgubben" lyssnar på mig ikväll! (:

Imorgon bär det även av till Motala, jag och linnea ska dit (eller ja linnea ska ju till linköping), vi stannar tills fredagkväll. Själv ska jag ju till motala för att jag ska till tandläkaren på fredag (gah, i hate it), ska även ordna med lite andra saker.
Men det ska bli trevligt att komma iväg från lilla Nybro en stund, man spyr ju snart på denna jäkla håla.

Och så påbörjas även resan till Paris natten till söndag, vilket ska bli trevligt. Dock ser jag inte framemot att åka buss så pass länge, men det är ju bara att stå ut. Ska nog pilla i mig någon åksjuktablett och sen försöka sova mycket, så ska det nog gå bra. Men det ska iallafall bli sjuk kul att åka till Paris och jag hoppas att dagarna där nere går sakta, för när vi väl kommer hem igen, då börjar livet, på riktigt!

Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova för att sedan gå upp imorgon klockan sju!! (JAG HATAR TIDIGA MORNAR!!) Host host på er!

P.s GRATTIS SOM FAN TILL STINA OCH MERITA SOM IDAG TAGIT STUDENTEN!!! :) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0