Host & bal

Tjenare.
Jag är typ sjuk, halsen kliar, näsan rinner och huvudet spränger, inte alls roligt, men det är bara att bita ihop.
Idag är det ju balen, så om en liten stund ska jag fixa iordning mig. har redan fixat håret, så sitter här med ett jättefint hår. Dock känns det som om lockarna börjar försvinna längst ner, men det kanske bara är jag som tycker det?
Hur som helst så gjorde jag frisyren hos Stina vid 11.00 så jag har ju haft i den en stund! (:
Ska sminka mig och dona om en liten stund, men det får bli efter mattias har duschat (vilket kan ta evigheter).

Jag har egentligen inte så mycket mer att säga, kort från balen kommer nog upp imorgon eller något!

Tjaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0