Har ingen bra rubrik

Hallå hallå.
Jag hade bara introduktion i dryga två timmar idag, för vi kom fram till att det var onödigt att jag skulle gå på den introduktionen, eftersom jag inte kommer jobba i den gruppen så mycket, endast 2 ggr om 4-5 veckor. Så jag kom hem vid fyra snåret igen, vilket var superskönt!

Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt, börjar bli lite småsömning så det är väl lika bra. Idag sov jag fram till tolv, vilket var skönt, men kände mig dock lite stressad eftersom jag skulle vara på jobbet vid två. Men det gick iallafall.
Imorgon börjar jag vid två, så ska försöka gå upp lite tidigare imorgon så man hinner får lite saker uträttade innan man far och jobbar. Sen på torsdag jobbar jag mellan sju och två, sedan ledig helgen.
Så i helgen blir det High chaparall (heter det så?!), ska dit med husvagn. Ska bli skönt att komma iväg en sväng.
Det tråkiga är att jag inte åker till Rebecca, som har flyttat och skaffat sig en söt liten hund, som jag hemskt gärna hade velat träffa. Men det kommer fler gånger, vi ska försöka pussla ihop det. :)

Ja, annars har jag inte så mycket mer på hjärtat, så vi hörs någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar på kommentar: Jaa en kalender är bra att ha :) Mm det var länge sen vi sågs.. mycket jobb & sånt nu ju.. händer i sommar? :)

2008-06-24 @ 22:49:13
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0