Vaknat än? :)

Hallå ute i stugorna.

Sitter här i min morgonrock och har precis duscat. Jag är döv på ena örat och hungrig (intressant vetande liksom).
Idag vaknade jag klockan 12.00, vilket var ganska sent. Fast iofs så vaknade jag första gången klockan 09.00 och tänkte gå upp då, men skulle bara ligga en stund till, vilket resulterade i att jag somnade om och sov till 12.00 som sagt.
Efter att jag stigit upp har jag suttit här framför dumburken och läst och kollat runt litegranna.
Jag funderar på att äta, för jag är hungrig och måste få i mig något innan jobbet vid 16.00.
Jobbar en sån där härlig tur idag, 16.00-21.00.. Fast är inte i "min" grupp, utan i systergruppen.. andra kvällen jag är där, men det ska nog gå ändå, det är ju i princip bara kvällsmat som gäller och läggning, det går fort. Men jag tycker att det är ganska mycket döötid i den gruppen, så vi får se.

Hur som helst ska jag äta något nu och sedan göra mig iordning och efter det åka ner till coop för att handla pannkakor som jag kan äta ikväll, eller något annat smarrigt. Nehe, vi kanske hörs senare ikväll, eller någon annan dag.
Jag är iallafall ledig imorgon, så vi får se vad som händer då! Tjaaråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0