Trötter, det är jag det.. gäsp!

Egentligen borde jag sova nu, för jag har varit helt slut idag. Sovit ynka 3½ timme inatt, pga olika anledningar som jag inte alls orkar dela med mig av.
Hur som helst så var jag svintrött när jag vaknade idag vid sex tiden, men jag tog mig upp, duktig som jag är.
Jobbade fram till fyra idag och det var riktigt tungt! Väl hem åt jag lite sen somnade jag framför tv:n och sov ett par timmar, och när jag vaknade var jag fortfarande jätte trött, så funderade på att gå och lägga mig, men jag var så trött att jag inte orkade resa på mig, hehe!
Men nu är jag iallafall uppe, vi kollar på Beck, men jag vet vem som är mördaren, så jag tänkt snabbduscha innan jag lägger mig för att avnjuta ett par timmars sömn.
Jobbar även imorgon mellan 07,00-14,00, men sen är jag ledig 1 dag (egentligen skulle jag varit ledig två, men bytte bort den så jag kan gå på Hugos kalas på torsdag!). Har ingen cykel här heller, så får typ köra imorgon eller gå, vi får se hur vädret är.

Hur som helst ska jag duscha en snabbis nu innan jag lägger mig för att läsa "flickan från ovan", godnatt!

Kommentarer
Postat av: caroline

Nix, genom blondinbella ;P

2008-07-07 @ 21:46:15
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0