Lördagkväll!

Det är lördag och jag sitter själv hemma. Mattias är iväg på vattenfestivalen i bergkvara och jag sitter här och glor. Funderar på att kolla film, men vet inte om jag orkar vänta på att den ska bli klar (ska ladda hem, men med denna dator tar det typ 20000 år innan den är klar). Hur som havet ska jag nog hoppa in i duschen och sedan får vi se vad som händer.

Jobbade idag fram till fyra och idag gick det verkligen seeeegt! Jag tycker att alla andra dagar går skit fort, men just idag gick det inte alls fort. Imorgon jobbar jag från 12.30 till 21.00. Så jag får ju lite sovmorgon iallafall, det behövs, är verkligen super trött. Inatt somnade jag inte förens två tiden eftersom några smällde raketer? vad är det liksom?

nehe, orkar inte sitta här mer. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Tack så jätte mycket! Tycker det är jätte kul att du läser och följer min blogg! =) Han är hur underbar som helst lilla Liam..hihi

2008-07-20 @ 09:55:04
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: caroline

självklart kan jag lägga upp midsommarbilderna ;) ska göra det så fort jag hinner! pyss!

2008-07-22 @ 08:52:24
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0