Jobbigt läge..

Godmorgon!

Här sitter jag och gör ingen nytta alls, försöker klura ut mitt schema litegrann. På torsdag ska Hugo ha kalas och givetvis jobbar jag då, hade ju inte gjort något om jag hade jobbat dag, men nu jobbar jag ju kväll och börjar vid 14,00 (då börjar kalaset), så jag ska försöka att byta bort den dagen, men hon jag hade tänkt byta med, då kommer hon få jobba ganska mycket, men jag ska fråga iallafall. Det var så sjukt länge sen jag träffade de, eller ja Hugo träffade jag ju på studenten, men alla andra.. typ Vilma? det är verkligen sjukt länge sen, typ vintras? Därför ska jag göra allt jag kan för att byta bort denna tur, för dit ska jag, på ett eller annat sätt!

Snart ska jag slänga i mig lite frukost, eller om jag ska vänta en timme och så äta lunch då? Hm jag vet inte riktigt. Får se vad Mattias säger, han lär ju hellre vilja vänta en timme och sedan äta lunch. Aja, väldigt intressant för er att veta, eller hur? :)

aja, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0