Hemma ett par timmar

Ja nu är jag hemma i ett par timmar, jobbar en delad tur idag.
Började alltså vid 07,00 och fick gå hem vid 11.00, sedan är det bara att gå tillbaka vid 16.00 och gå hem vid 22.00. Sedan blir det en jobbig Atur imorgon, så börjar vid 07.00 till 16.00. Jag lär vara helt slut imorgon när jag ska upp. Men det är bar att kämpa på, man får ju pengar för det ju! :)

Nu dessa timmar jag har hemma, ska jag äta litegrann och vila! Har diskat och plockat iordning lite och satt på en maskin tvätt. jag är allt bra duktig jag! :) Därför har jag förtjänat en god middag (eh vad ska jag laga) och sedan en liten tupplur framför tv:n, det vore något.
Mattias är iväg med Patrik idag, men han trodde han skulle hinna hem innan jag åkte till jobbet igen, jag hoppas det iallafall! (:

Nehe, nu ska jag äta och sedan sooova! :) haha! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0