Godnatt typ

Imorgon är jag ledig och det ska bli såå skönt, ska sova länge! Det behöver jag verkligen känner jag, hatar att gå upp så tidigt på morgonen, men det är bara till att göra det. Idag gick det ovanligt fort, kändes superskönt! :)

Förresten, jag har fått en ny förälskelse, detta tack vara Helen. I helgen fick jag nämligen smaka avokado av henne (har aldrig smakat det tidigare, tror jag?!), tyckte de smakade ganska okej, men det var inte riktigt min grej. Men idag köpte jag två avokado iallafall, för att ha till maten och nu har jag upptäck förtjusningen med det. Fy satan vad gott det är! Detta kommer jag verkligen att köpa oftare och med lite salt på så är det supergott. Mm! :) så tack Helen för den smakbiten! ;)

Idag har jag förresten beställt biobiljetter.. Jag, linnea & Jenny ska på bio på onsdag och se Sex and the city filmen, alla säger att den är så bra så nu ska vi se! :) Ska bli kul att gå på bio, var verkligen länge sen jag gjorde det. Hade också varit kul att samla ihop gänget igen, men när vi frågade Helen så ville hon se alla säsonger först, så vi bestämde oss för att vi tre skulle gå. Så får vi hitta på något snart igen, så ska både Helen, Mirre & Linnea W vara med, vore inte det trevligt?
Det är över en månad sen vi tog studenten och vi lovade väl att hålla kontakten?

Nu ska jag sova, för jag är skit trött, ska försöka dra mig min älskling också. Han är så jäkla bäst, det ni :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0