Dödsstraff? ibland kan man ju undra.

Godkväll.
Jag ska alldels strax bege mig mot sängen, jobbar ju som sagt imorgon! Men börjar en timme senare! :)

Satt nyss och läste igenom aftonbladet och läste igenom fallet om Engla, hörde dessutom Englas mammas ord till Anders som sades idag vid rättegången. Jag ryser, att en sån människa som han ska få leva? Visst, man ska ge personer en andra chans, men den jäveln (ursäkta mitt språk), har fått så många chanser. Nu får det vara slut, nu har han berövat en 10-årig flicka livet, samt våldtagit henne innan. Detta är en sjuk man, som Englas mamma sa "du liknas som ett monster". Han borde få lida, lida så in i helvetes mycket. Varför har ingen tagit tag i detta tidgare? hade man tagit honom innan, gjort de som egentligen skulle ha gjorts, eftersom man tydligen hört så pass mycket om denna man, varför har man honom bara låtit gå? Alltså, ibland kan man undra vad detta land tänker med. Jag blir så ledsen och arg. Att förlora sitt barn på detta sätt, jag vet inte.. men hur klarar man av det?

På tal om något helt annat.. idag har både jag och Mattias varit lediga så vi har varit i orrefors. Mattias har ordnat lite med bilen och sådär. Sen grillade vi (MUMS), sen så gjorde vi la itne så mycket mer, mest slappade. Vi hade med oss kissen också, så hon fick springa runt och leka av sig lite, det tyckte hon var kul att slippa kopplet och vara en friiii katt!
Dock blev hon åksjuk på vägen hem och spydde, haha. Antligen för att jag körde..! :)

Nehe, nu ska jag borsta tänderna, ska ju upp vid 07,00 imorgon! Så tjaaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0