Still yesterday?! ohm..

30 Januari 2008, onsdag (igen).

Fan jag känner verkligen att jag börjar dras ner i sjukträsket, jag vill inte.
Halsen gör ont och huvudet börjar göra väsen av sig, temperaturen känns som den stiger. Fan!
Men jag ska klara imorgon också, visst att man hellre velat ligga hemma en torsdag, vår värsta skoldag, men ändå. Har prov imorgn i engelska (iofs sista lektionen), men har även körlektion runt tio tiden om jag inte minns helt fel. Sen är det ju den underbara naturkunskapen, dock har jag redan redovisat så det spelar ingen roll.
Aja, ska iallafall klara dagen imorgon med ett leénde på läpparna, oh yes!

jag funderar på vad det kan vara för fel på mig idag, för när jag vaknade så gjorde de ont i ryggen, inte hela ryggen utan precis vid "vingen" (haha). Dessutom strålar det ner i armen och gör sjuhelvetes ont ibland. ibland känns det som om hela armen domnar bort, lite läskigt. har inte varit med om det förut, så det är nog inget farligt. ;)

funderar även på vad jag ska äta, om jag orkar tillaga någon lätt innan mattias kommer hem eller om jag ska vänta och så äter vi då. Förvisso åt jag lunch vid typ elva, men jag åt 2 knäckebröd och jag börjar bli lite hungrig.
Kanske ska kasta ihop en omelett, det vore något för det var länge sen, eller kanske slänga ihop en toast också väldigt länge sen jag åt. Vi får se vad jag orkar med helt enkelt!

Egentligen vill jag bara gå och lägga mig, men ingen idé då kommer jag aldrig kunna somna ikväll och det är verkligen något jag behöver. Så jag ska försöka strunta i att sova.

Förresten, någon som vet när Grey´s anatomy och Desperate Housewifes börjar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0