Waaaateeeeer

8 Februari 2008, Fredag.

Först ett STORT grattis till min lillasyster Vilma som fyller 1 år idag!
Tiden går så fruktansvärt snabbt att jag vet inte vad. (:

Nej, jag är inte på min praktikplats idag heller, känner att jag behöver vila upp mig.
Mina öron är helt igenklistrade känns det som, hör knappt ingenting på vänster öra, vilket är skit jobbigt, för man hör inte när någon pratar. Dessutom hade jag nog feber idag på morgonen, kändes som det iallafall.

Men jag har ändå varit nere på stan och handlat middag för i eftermiddag/ikväll.
Hade tänkt att överraska min kära på en ljuvlig kantarelldoftande fläskfile panna, hoppas det blir gott!
Har aldrig gjort det innan, men det låter verkligen smarrigt och jag ska göra mitt bästa!
Vägen hem från stan var lång och jobbig, hade flera påsar att bära på och jag som är så jäkla klen.
Hade även köpt en leksak på brio till Vilma, som vägde ett par kilo.
Påvägen så såg jag några jag absolut inte ville träffa, eller snarare orkade prata med, så jag fick ta en omväg, vilket inte gjorde det hela bättre.
Det är inte kul att vara ute när man är sjuk, man orkar ju för fan ingenting.

Aja, ska försöka städa lite, kanske möblera om, om jag hinner.

ha en trevlig helg!

image74
Wilma 1 år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0