The first day

11 Februari 2008, måndag.

Jag kan inget mer än säga: GÄSP!
Jag är grymt trött, men det borde jag få vara, att stiga upp vid halv sex är inge skoj alls.
Skönt att jag fick åka med Jenny till sjukhuset iallafall, bättre än att åka buss.
Första dagen kändes helt okej och det var ganska kul, hoppas på att det blir mer akuten imorgon, så man får se den sidan också.
Imorgon får jag ta bussen vid 06,00, yeeah, så måste gå upp redan vid kvart i fem, kuuul! Kommer vara helt slutkörd. Men det får gå. Räknade ut förut att jag behöver ta igen 1 dag för att få ihop mina timmar, det är härligt!
Har även fått schema för de sista veckorna, ser bra ut!

Funderar på att ta tag i disken och diska lite, istället för att slänga sig framför tv:n för då lär jag ju somna.
Ska även hitta på något att äta, är inte så hungrig, men det börjar bli dags för mat snart tror jag.

Vi hörs.

p.s 5 dagar kvar till sooooool d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0