Solen skiner - glad!

13 Februari 2008, onsdag.

Åh vilken jäkla väder, solen skiner och inte ett moln på himlen.
funderar starkt på att dra mig ut en sväng för att promenera, men det är så tråkigt när man är själv och dessutom inte har någon musik att lyssna på. men ska försöka ta mig utåt iallafall. :)

Sovit en bra stund idag, vaknade vid 10,15 ganska utvilad.
Det börjar bli bättre nu tycker jag, jag mår bättre och bättre.
Jag börjar bli lite hungrig nu, så ska se om jag kan ordna med lite gröt.

Annars vet jag inte vad dagen kommer att erbjuda, både de ena och det andra.
Hoppas på en bra och lugn dag.

Förresten, idag börjar grey's anatomy som jag ska sitta bänkad framför vid 21,00.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad roligt att någon läser =) Hej föresten..hehe tror inte jag känner dig, men det är alltid trevligt med nya ansikten...(=

Jag jobbar på Strandvägen (gamla linneahemmet) =)

Kram Mikaela

2008-02-13 @ 17:10:32
URL: http://mikaelka.blogg.se
Postat av: Mikaela

Nej det stämmer...vi sålde den för en månad sen, så det stämmer =)

Jag trivs bra på starndvägen...ett tips är att ta kontakt med cheferna själv *större chans att få sommar jobb då * lovar

Lycka till

kram mikaela

2008-02-13 @ 20:30:36
URL: http://mikaelka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0