Smoothie

29 Februari 2008, fredag.

Sitter just nu och smuttar på en smoothie som jag alldels nyss gjorde iordning med min nya mixer.
Blev med blåbär och hallon, mycket gott, ska göra en senare ikväll med lite andra bär och då ska jag istället för mjölk ha youghurt, vi får väl se vad som är godast! :)
Men absolut inget fel på denna, mycket lätt också.
1 dl mjölk
1 msk florsocker
1 dl bär
och sen mixa en lite stund, klart. Mycket smidigt när man är sugen på något! :)

Idag är det då den 29 februari, skottårsdagen, eller vad den kallas.
Idag "får" tjejer fria till våra respektive, varför "får" man bara göra det var fjärde år? haha.
Aja, funderade på det förut och det kanske jag ska göra?
skämt och sido, nej det blir inget med det idag iallafall! :)

Vi åkte aldrig och handlade igår så jag skrev ingen inhandlingslista, så det ska jag alldels strax sätta mig och göra, för Mattias borde komma hem snart och då kan vi åka och handla med en gång, så slipper vi göra det senare när det är mycket folk! 

Så ska ordna med det nu, have a goodi day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0