Slutdestination: Gran Canaria!

16 Februari 2008, lördag

Inleder med ett hjärtligt grattis till Linnea, som idag fyller hela 19 år. Grattis din gamla hacka! :) haha!
Iofs är det bara 1 vecka kvar tills jag blir lika gammal, men ändå! :)

Jaha och så är det dagen då vi åker utomlands! (: Hade ställt klockan på halv nio, för att hinna med ett par saker innan vi åker vidare mot Stockholm.
Har precis packat färdigt i resväskan, så allt är förmodligen klappat och klart tror jag.
Så vid halv fem i eftermiddag sitter jag förhoppningsvis på planet som har slutdestination: Gran Canaria!
Jag ska njuta av mitt härliga sportlov, med sol och värme och avkoppling.
Förmodligen kommer jag sakna Mattias, men det får gå ändå, man får ju bita ihop som sagt! :)

Åker hem nästa lördag, som även är min födelsedag, yeeah! (:
Vet inte riktigt om jag kommer hem till Nybro samma kväll eller om det blir på söndagen.
Vill nog helst att jag ska komma på lördagen, men vet inte om jag hinner med det tåget som går vid 17.40 om jag inte minns helt fel.
Eftersom bussen hem på söndag blir ganska sen, så jag är hemma runt 18.00 tiden, men det löser sig.

Nehe, om man skulle vara så gullig och ringa Mattias, haha. Han var ute och festade igår och lär ju inte bli helt glad om jag ringer nu! (:
Men om jag känner honom rätt lär han sova till typ 12.00 och då kanske vi inte hinner prata innan jag åker.
Eller jo, eftersom vi ska vara på arlanda två timmar innan vi ska åka, så jag lär ju kunna ringa honom under de två timmarna, men ändå. Jag vill prata med honom nu, nu, nu! :D
Fast ringer nog lite senare, nu är nog lite väl tidigt! :)

Men nu ska jag ordna med annat, ha en underbar vecka! :)

Krams!

Mattias: Jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Grattis i efterskott =)

2008-03-03 @ 20:02:30
URL: http://mikaelka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0