Ohhh shiiiiit!

12 Februari 2008, tisdag.

Och jag mår bättre för alla er som bryr sig, jag har inte spytt utan bara varit illamående, men det har funkat.
Precis kommit hem från körskolan, där jag har haft körlektion, samt beställt uppkörning.
När Mats ringde vägverket och sa "vi siktar in oss på ...." så sa hon i luren att det fanns bara på förmiddagen, alltså är det ganska fullbokat, så jag måste klara uppkörningen! Gaah! :)

Trodde att när jag kom hem att maten skulle vara tillagad eftersom vid fyra skickade jag sms med mattias då han sa att han var och handlade med John, så jag tänkte att han snart var klar och skulle hem och laga mat.
Men det var kolsvart när jag kom hem och det visade sig att han fortfarande var hos john, de hade inte ens åkt och handlat än. Jag blir tokig ibland!
Så jag ska laga mat till mig själv nu sen får han säga vad han vill, haha! :)

Nehe, tillaga mig en hamburgare eller något annat lätt, sen kolla tv och tjura! :)

Heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0