Och så var jag här... Igen!

29 Februari 2008, fredag.

jaha, vad ska man göra nu då? Sitter här och har verkligen överdrivet tråkigt.
Funderar på att lägga mig, men känns onödigt eftersom jag ändå inte kommer kunna somna eftersom Mattias inte är hemma. Hoppas att han inte blir så sen som han brukar bli när han är ute.
Han var redan lite smålullig när han gick hemifrån och då hade han ganska många öl kvar, hoppas han tar det lungt, för han har lovat mig att köra till Alstermo imorgon.

Japp, imorgon blir det alstermo det var inte i förrgår, utan närmare bestämt när Rebecca tog studenten tror jag minsann. Ska iallafall dit och förfesta inför palace, ja jag vet kan vara värsta omvägen att åka till alstermo för att förfesta och sen åka till kalmar, men istället för att sitta hemma själv och förfesta, åka buss in till kalmar själv och åka nattbussen hem själv är inte så lockande, därför! :)

Nehe, ska väl försöka hitt på något skoj, som tex duscha (åh om vi ändå hade haft badkar).
Äsch duscha är inge kul och det ska jag göra imorgon, men kanske sätta på en rulle, typ lilla sjöjungfrun eller hipp hipp? eller något annat skoj? Jag vet inte och det känns som om jag skiter i vilket.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: caroline-fisk

Jenny det känns jättetråkigt att jag slutade sent! :/ Vad gör du nästa helg? (: puss puss på fisken!

2008-02-29 @ 23:16:49
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0