New week

10 Februari 2008, Söndag.

Dessa tråkiga jäkla söndagar, varför finns de överhuvudtaget? (jo annars hade Lördag varit den tråkigaste!! :O ).
Aja, en ny vecka är på ingång och jag börjar på min praktik, en vecka efter alla andra.
Tro inte att jag är glad över att haft ett "extra" lov, för det är jag inte, hade hellre suttit på bussen varje morgon än suttit hemma och glott rakt ut och varit sjuk. Dessutom måste jag ändå ta igen det jag varit borta (troligtvis lite iallafall).
Som sagt blir min första dag imorgon och jag ska befinna mig på sjukhuset vid 07,00.
Jenny jobbar samma skift så hon ska stå här utanför strax innan halv med sin brum brum, skönt att slippa buss.
Bussar är jobbiga, trånga och jobbigt med byte.
Det är antagligen dags för att sova snart, men jag lär inte kunna somna ändå, så spela roll! :)

Som sagt har dagen varit skitseg och ytterst tråkig, men vad kan man göra? inte mycket, inte ens en promenad blev det, ingen motivation. Blä på mig.
Nu är det inte långt kvar till sol och bad, vilket ska bli skönt.
Mattias frågade förut om det fanns netcafe (heter det så) utomlands, för han tyckte jag skulle komma in på msn och skriva till honom, för HAN vet att JAG kommer sakna honom. Tror det är lite tvärtom, han vill att jag ska komma in för han kommer sakna mig så mycket! hihi :)

Dessutom är det precis två veckor kvar till min födesedag, när jag först tänkte efter vad jag önskade mig kom jag nog på typ 3 saker, men med mer eftertanke är det en massa jag önskar mig, men vi får se vad det blir för något. 
Jag älskar födelsedagar (åtminstone min egen), dock är 19 en ganska tråkig och onödig ålder, men ser det positivt, ett steg närmre 20 (var är det för bra med 20? Systemet? öhm)

Funderar på att hoppa i duschen och sen krypa upp hos darling och se om det är något bra på tv. 

Ha en bra kväll, så hörs vi! / Jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0