Imorgon bär det av mot Gran Canaria!

15 Februari 2008, Fredag.

Hallo i stugorna!
Sitter nu i Motala och funderar på hur dagen och dagarna framöver kommer se ut.
Ikväll blir det väl antagligen att titta på lets dance och sen i säng.
För att sedan gå upp i tid imorgon så vi hinner med diverse saker innan vi beger oss mot Stockholm/Arlanda.
Jag tror det var runt 16.00 flyget lyfte, så släng en liten tanke till mig då! (:

Igår var det ganska svårt att somna, iallafall för min del (som vanligt). För jag visste att om jag somnade skulle det bli morgon fort och jag var tvungen att lämna mattias i 10 dagar.
Men efter ett tags tänkande så kunde jag till slut somna med mattias tätt brevid.
Vaknade upp runt halv sju av att Mattias låg och pratade med katterna, tror jag!
Vi låg och pratade litegrann, jag sov lite, men pratade lite också, hehe!
Ville ligga kvar mycket längre än vad jag gjorde, för jag ville inte gå upp och lämna honom.
 
Mattias skjutsade mig till bussen där vi också tog farväl, ack vad nära jag var tårar, haha.
Kanske töntigt av mig, men vadå? jag har aldrig varit ifrån honom såhär länge på mer än 1 år liksom, vad begär ni av mig? :O
När vi precis passerat Kalmar skickade jag ett sms "jag saknar dig redan, och vi har inte ens lämnade kalmar, hur ska detta gå?" Gick svar tillbaka att det var bara att bita ihop och att det var tomt hemma.
Då släppte allt, då fick allt komma ut, tur att ingen var på bussen, eller iallafall inte satt nära mig.

Sov en stund på bussen men tillslut blev det massa folk och oljud så det gick inte längre.
Men bussresan var smärtfri och gick ändå ganska fort, tycker bara att det är jävligt onödigt att ta en fikapause i vallarondellen (heter den så?), för då är jag typ 5 minuter från resecentrum i linköping, då får man vänta en extra halvtimme bara för att man ska fika.
Aja, kom iallafall till linköping och skulle kliva på bussen mot motala, busschaufförern var galen.
Han körde rakt ut i en rondell utan att kolla, så bilen som kom i rondellen fick stanna och vänta på att bussen kört, samt att han körde överdrivet fort och läskigt. Jag vet inte vad det är för fel på busschaufförerna här i stan, de är läskiga helt enkelt!

Om en stund ska jag & mamma åka och sola, jag som sagt att jag ska sola nu innan vi åker, men har aldrig blivit av, men idag efter vi ätit ska vi fara och sola en sista gång innan vi far iväg.

Ja, nu ska jag inte lägga mer tid här, utan göra något helt annat hade jag tänkt.
Vi får se om jag hinner skriva något imorgon, annars får ni ha en härlig vecka, för det ska då jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0