Ensam hemma ikväll!

29 februari 2008, fredag.

Det blir nog en lugn kväll för mig idag & förmodligen helt ensam.
Mattias ska troligtvis iväg på fest/kalas hos en klasskompis och jag känner mig inte överdrivet sugen på att åka dit, fakitkst! Hade varit en annan sak om Caroline skulle dit, men eftersom hon slutar sent idag, så får jag sitta hemma och glo på tv och sådär.

Funderar på att göra mig en hejdundrandes middag ikväll, verkligen mysa till det med kotletter och en god sås och en megasallad, låter det inte gott? Mm, jag är sugen på att, men får vänta tills senare ikväll när jag är ensam.
Är ganska hungrig nu, så får väl slänga i mig ett paket nudlar (nyttigt och bra, haha).

Nehe, nudlar eller dylikt ska jag ordna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0