10.000 meters klubben

25 Februari 2008, måndag.

Jag har egentligen inte alls tid att sitta här, borde klä på mig, ordna mat och åka till affären för att handla något käk tills senare ikväll osv. Men jag ORKAR inte, jag BRYR mig inte, haha!
Ställde klockan på nio för att jag skulle hinna allt som skulle hinnas innan tåget går vid 12,37 (åh så segt, börjar vid 14,00, men antingen kommer man tid vid 13,00 eller vid 14,15, skit busstider!!) men jag gick inte upp förens 10,10 suck på mig! Men jag hinner, det är ingen fara! :)

Det är så många som funderar och har redan lagt ner sina bloggar, buhu tråkigt.
Jag tror inte jag skulle kunna göra det, för det är just här jag får ut mina känslor och kan skriva av mig när det väl behövs (om det inte handlar om personer som läser bloggen för då brukar det alltid bli ett himla ståhej över mitt skrivande).
Men det är väl kanske en mognadssak, man växer väl ifrån även bloggen någon gång, vem vet, jag kanske också bli mogen någon gång, haha! :)

Funderar om jag ska ta och läsa igenom varenda blogginlägg både här och på lunarstrom för att återuppleva gamla minnen och skratta och minnas! Jag älskar att göra sånt! Dels därför jag aldrig kommer så långt att jag kan ta bort min lunar, haha! :)
Innan jag somnade igår så låg jag och tänkte på saker som jag verkligen saknar från förr, saker som var för typ 5-6 år sedan och saker som var för typ 1½ år sedan. Men jag gillar ändå nuläget, det är bra de också, men ibland undrar man hur saker och ting hade sett ut om man gjort på ett annat sätt?!

Förresten, funderade på en sak när jag satt på flyget här om dagen:
Det här med att vara med i 10.000 metersklubben, till vilket nöje?
Toaletterna på flygplanen är så små och faktiskt ganska äckliga?
Och vem vill göra något därinne? blurk, jag mår illa bara jag tänker på det!

Nehe, blev ett alldels för långt inlägg, eftersom jag egentligen inte hinner sitta här och skriva.

Ska nog klä på mig och fixa Brunch?! Eller något liknande.

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: caroline-fisk

Det är just därför jag har tänkt på att lägga ner min blogg för känns som om många ser ner på en haha :P
men va fan, håller med om att det är skönt att skriva av sig, men iblan känns det mer som att jag är beroende av den och det är de som är lite jobbigt :P
Sen dels för att ja gtycker den känns slarvig på något vis.. haha! :P yes, solning kan jag typ vilken dag som helst,. :) puss!!

2008-02-25 @ 12:20:41
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0