Vägning och skafferibyggning!

Och så sitter jag här igen, med en shake i näven som ska skakas. Har precis tryckt i mig de äckliga tabletterna, så nu väntar det goda.. eller ja goda och goda.. men shaken! Men det går ganska bra nu, visst jag är lite hungrig framåt kvällarna, men det löser sig genom att ta en frukt eller liknande, så man klarar sig ju!
Hur vida det fungerar eller inte har jag inte märkt av ännu, men jag har fuskit lite denna vecka, fy på mig! Så det skulle ju inte förvåna mig om det inte blivit så jätte stor skillnad, viktmässigt!
Men nu ska jag försöka vara striktare, hålla mig borta från godsaker (vilket är svårt på jobbet när alla äldre ska bjuda, känns elakt att tacka nej varje gång). Men det ska gå, det SKA! :)

Nu håller Mattias på att bygga skafferi så det blir klart idag tror jag! Ska bli kul att fixa och dona senare i köket och ställa in nya grejer och göra det fint i köket! Jag längtar som tusiken ska ni veta, det är så kuuul att göra iordning massa grejer! :)

Nehe, nu ska jag ställa mig på vågen (blää) och sen dricka min shake! Vi höres! Pussokram!

Shake! Här är dagens shake, blandad med äppeljuce och vaniljpulvret och kanel! :)

P.s -1.4 kg d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0