Uppe med tuppen idag - duktiga jag!

Jag har varit uppe med tuppen idag, det är inte illa! Hade ställt klockan på 08.00, eftersom idag ska det komma någon snubbe som ska göra en såkallad "statuskontroll" på lägenheten, kolla rör och el och allt vad det är, dock har vi ingen aning om vilken tid han ska komma och man vill ju inte öppna i bara morgonrock, därför ställde vi klockan på tidigt idag, för att hinna med!
Men han har inte kommit ÄN och vi bara sitter här och väntar, förvisso behöver man ju inte vara i lägenheten när han är här, men det känns lite mer tryggare.

Sen jag har stigit upp har jag hunnit med att duscha, woow, på två timmar har jag hunnit med att duscha, det är inte dåligt, haha!
Har även hunnit prata med mamma på msn om husköp, alltså jag har hittat en skitfint hus i orrefors och jag vill ha! Det är så synd att man inte är miljadär och så man kunnat köpa huset.. eller synd att man inte var ett par år äldre och hade fast jobb och pengar sparade?
Aja, man kan ju få drömma lite.. det är väl inte förbjudet?

Nehe, jag ska föna håret nu och sen göra iordning en shake för jag börjar bli hungrig, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0