Tips till färg i sovrum?

Förvånadsvärt så är jag faktiskt inte alls trött! Trots att jag varit uppe sen sex imorse, men det har varit full rulle hela dagen, så det lär ju komma senare när man är nerbäddad i soffan!
Slutade vid det underbara klockslaget 14.00 idag, känns som om man hinner med så himla mycket då!
Sen jag kom hem har jag hunnit med att både städa och äta, jag är inte dålig, plus en pause på ungefär en timme.

Imorgon är jag iallfall ledig och då blir det en tripp till skolan först, för att hämta och lämna diverse saker!
Senare under dagen så det fixas lite här hemma, bland annat bära upp saker till vinden och så kanske vi kan börja med skafferiet snart! Börjar längta tills jag får fixa och dona med det!
Vi har kommit fram till att vi ska tapetsera i hallen (förmodligen), så det ska vi vänta med ett tag, men funderar istället på färg till sovrummet, vad tycker ni att man ska ha för färg i sovrummet? Ge mig tips!!
Jag är sugen på någon härlig färg plus en fondvägg, jag älskar fondväggar, det blir helt annat i rummet!

Idag är det ju verkligen superfint väder ute, så ska nog ut på promenad senare, förhoppningsvis så följer mattias med, men man kan ju aldrig vara säker!
Nu ska jag ladda mig ipod och sen ladda över lite musik!

Åh förrsten, jag längtar till fredag! Det ska bli grymt kuuul! :D

Kommentarer
Postat av: caroline

det ska bli kalas jenny! :D åh så kul! wieeeeee.

2008-08-25 @ 17:31:33
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0