Svar på kommentar!

Svar till anonym som undrade om jag inte äter något alls, nu när jag börjat med herbalife..
Jo jag äter, ett mål om dagen ska man äta. Dricker shake till frukost, äter lunch/middag, dricker shake till kvällsmat och därimellan så äter jag frukt och grejer. Så äter gör jag allt.. men visst, jag måste nog köpa tuggummi, för jag vill äta.. jag är hungrig, måste tugga på något.. Det är ganska jobbigt såhär första dagarna.
Förut gjorde jag en god shake med hallon och banan i, smarrigt, fast man ska ju bara ha 2,5 dl mjök.. men när jag är klar så är det typ 4 dl, haha, fattar inte vad jag gör? :)

Hur som helst så hoppas jag att det fungerar.. och ni kommer ju självklart få följa det genom bloggen, kommer säkerligen skriva om det lite då och då.

Nehe, ska lyssna vidare på "no time for us", en låt som verkligen påminner om så mycket..!

Kommentarer
Postat av: caroline

Varsågod, den låten är fantastisk! :) visst kakn vi ta en promenad någon dag, när har du tid & så?

2008-08-19 @ 08:04:36
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0