Svampplockning

Godmorgon!
Jag har egentligen inte tid att sitta här, men sitter och lyssnar på blondinbellas intervju i P3.
Vi åt precis frukost och jag gjorde en deal med mattias, att om han diskade så skulle jag göra mig iordning, så vi kan fara och så satte jag mig här.. haha!
Vi ska snart dra ut till skogen och leta svamp, ja kalla oss pensionärer, men det är faktikst kul och varför ska man inte få göra sånt man tycker är kul? Hur som helst så får vi se om det kommit något, om inte får vi se vad som händer.

Men nu ska jag klä på mig och göra mig iordning, vi höres! Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha sitter med och lyssnar på den intervjuen xD

2008-08-07 @ 10:45:38
URL: http://xologiskt.blogg.se/
Postat av: emelie

gud vad fin och rosa blogg :) kika gärna in i min blogg och kommentera tillbaka :) ha en bra dag

2008-08-07 @ 10:51:39
URL: http://mmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0