Onsdagen i all sin glans?

Här sitter jag ännu en förmiddag och funderar på vad vi ska äta, jag börjar bli hungrig. Missade min shake idag, så inte konstigt att jag är hungrig nu och det känns onödigt att ta en nu (har ändå inte jucie hemma) och sen börjar jag vid två och ska äta innan dess, känns lite tajt kanske?
Men duktiga jag har redan satt igång med tvätten och jag tror att jag åker och handlar innan jag drar till jobbet, så köper med mig en jucie förpackning och lite frukt så är kvällsmåltiden klar, fasen vad enkelt det är med shake! :)

Det är inge vidare väder ute heller, vet inte om det regna, men det är gråmulet och har iallafall regnat och lär regna hela dagen.. visst är hösten rolig? eller får man säga att hösten nu har kommit till oss?
På tal om väder så läste jag att det faktiskt skulle bli lite sol på fredag, vilket känns bra! Då blir man ännu mer pepp på utgång, för om det är sånt här gråmulet väder är det ju inte så jätte kul att dra ut, där man dessutom dansar ute.. aja, jag håller tummarna för sol och värme på fredag! :)

Nehe om man skulle ta och gå ut i köket och se om man hittar något ätbart, börjar bli väldigt hungrig! Men vi hörs senare! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag har också en finne i pannan, men jag är ganska bra på att täcka över den jävlen så den syns inte :P jag vill också ha smiiiiink, jag vill alltid ha allt :D haha! ja mig spelar det ingen roll vart vi ska vara.. bestäm du :) pussis!

2008-08-28 @ 11:40:36
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0