Oh this town kills you when you're young

What is worthwhile in the world if you can't be with the one you love.
                                                Broder Daniel - no time for us

Jag borde egentligen sätta igång med den stora garderoben och rensa och slänga, för antagligen ska mattias sätta igång med projekt skafferi senare idag.. Därför måste garberoben vara urstädad så vi kan få in städgrejerna som ska vara där istället. Hmm, det är kul när allt är klart, men inte nu när allt ska göras iordning, för det är jobbigt att städa.

Detta ska jag hinna med idag:
Städa under diskbänken - klart
Städa ur garderoben -
Städa ur städskåpet -
Duscha -
Promenad -
Boka tvättid -

Det är mycket som ska hinnas med en sånhär då man är ledig, därför har jag ingen tid till att sitta här längre! :)


Kommentarer
Postat av: caroline

haha tur för dig att jag kom på den låten häromdagen, nu har du en låt som går på repeat där hemma va? :D

2008-08-21 @ 14:20:51
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: caroline

Hahaha, fy fan vilka bilder Jenny ;) så hett! jovisst är det lite töntigt, därför jag aldrig lägger upp något, dissar den sidan lite.. men har börjat vara inne mer nu för har inget att göra :D haha! blev lite sugen på fest nu, ska vi ta sista vallen-öppet i år igen? som vi gjorde förra året? ;)

2008-08-21 @ 19:25:33
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0