Klantarsel!

Alltså kan man bli mer klantigare än jag?
Jag var så glad för att jag nu bara hade sån musik som jag ville lyssna på.
Hade tagit bort alla överflödiga låtar som bara låg där, utan att aldrig bli lyssnade på.
Och som jag sa hade jag även lagt dit ett par nya låtar..
Tänkte att när jag lyssnat igenom alla låtar, som skulle ta typ 1 timme, så skulle jag börja vandra hemåt igen.
Men när jag kom ut och satte på ipoden, så skönk mitt promenadhumör drastiskt.. jag hade givetvis glömt att spara låtarna, så när jag satte igång denna maskin så var de alla låtar som jag inte ville ha, och de jag ville lyssna på låg huller om buller.. Åh varför måste man spara på den där jävla ipoden? det hade varit mycket bättre om man bara hade kunnat föra över och ta bort utan att trycka på spara, jag glömmer det alltid!
Hur som helst så gick jag ändå, men dock inte lika länge, utan tänkte ut en runda och gick den, tog ungefär en halvtimme. Så nu har jag ätit en kiwi och så har jag duschat.
Ska sätta mig framför tv:n nu och kolla på Miami Ink, senare ikväll får vi se vad som händer.

Vi hörs! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0