Jobb, jobb, jobb!

YES, ikväll fick jag avnjuta massagestolen i hela 30 minuter, alltså ni anar inte hur skönt det är och idag var det ännu skönare eftersom jag börjar känna av mitt ryggont igen. Mmm hade nog kunnat ligga där hela natten och bli masserad.
Jag ska snart lägga mig, ska ju jobba imorgon också, så börjar ju vid 07,00 imorgon, gaah vad jobbigt!
Men sen så är jag ledig, jag börjar nästan ångra att jag bytte bort min tisdag så jag jobbar denna tisdagen istället, för annars hade jag varit ledig i tre dagar i rad, det hade varit skönt! Då kunde vi kanske ha kunnat åka ut till skammelstorp, men aja, vi får se. Det finns nog fler dagar. Kanske kan åka över dit imorgon? eller aah vi får se.

Jag vet inte varför jag tycker det känns som om det är söndag, har tänkt det hela dagen.. är nog för att jag vill vara ledig.. eller vad tror ni? :) Men nehe, inte ledig här inte, utan upp vid 05,50 imorgon och bara köra igång, men som jag alltid brukar säga så går det fort när man väl är där.. så det ska nog gå bra, tror ni inte det? :)

Nehe, om man skulle gå och borsta tänderna och så hoppa i säng, skulle vara skönt för jag är trött.

Oj vilket jobb-inlägg detta blev (eh som vanligt typ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0