Jag lever!

Jag har inte varit i något skrivar tillstånd, därav den dåliga uppdateringen.
Gårdagen var hård, jag mådde dåligt fram till typ sex på kvällen, då det börjar droppa in folk här.
Eftersom det var vikingfest var det bara att dra på ett leende och så förfesta med människorna här hemma, dock ingen dricka, det var jag inte direkt mogen för.
Träffade Caroline när vi gick ner till parken och vi intog ett bord och satt där nästintill hela kvällen, faktiskt väldigt mysigt med hela stan samlad och liveband som sjunger härliga låtar. Jag trivdes bra och njöt av kanske den sista kvällen ute sådär.
Dock fick kvällen en dramatisk upplösning, jag förstår mig inte på vissa människor?
Alltså.. jag förstår inte som sagt, men det finns ju de som inte har alla hästar hemma, så är det ju bara.

Idag så sov vi verkligen länge och efter att vi vaknat upp har vi legat i soffan och kollat på tv hela dagen.
Mattias var och handlade en sväng sen slängde vi(mattias) ihop en smörgåstårtebit som vi mumsat på, det var fruktansvärt gott! Som tur var blev det över, så ska ta med mig till jobbet imorgon!
Nu är min 3 dagarsledighet slut, så jobbar nu fram till torsdag och sen fre & sönd, men det gör inte så mycket, jobbar mest kvällar, så jag överlever :)

Nehe, nu har jag skrivit litegranna iallafall, lär väl skriva mer imorgon! Puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

JO men ja gvet inte hur man lägger in videobloggar ;P måste bli medlem på någon sida och så då :P

2008-09-01 @ 07:49:57
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0