Inget nytt direkt!

Ikväll är ta mig fan massagestolen min!!!!!
Jag jobbar fram tills 22.00 och det skulle ju vara hus i helvete om jag inte ska kunna lägga mig där efter klockan 21, men jag lovar, bara för att jag tänkt att jag ska ligga där en tjugo minuter, så kommer något gå fel ikväll, så jag inte hinner... ja med min vanliga tur.
Har redan jobbat en stund idag, mellan 07-11, så när jag kom hem sov jag en stund, var verkligen super trött, sen har jag käkat lite mat och snart bär det av till jobbet igen, börjar vid 16 och jobbar som sagt till 22, härliga tider?
Dessutom jobbar jag en jobbig A tur imorgon, men är ledig på måndag, då vi ska handla färg och sååå :)

Annars har det inte hänt så jätte mycket i mitt liv, det känns som om man bara jobbar och jobbar och så sover man, det händer inte så mycket därimellan, tråkigt. Men mitt liv är ganska tråkigt, om man ser det så.. öhm.
Jag har kommit på en sak, falukorv är jäkligt äckligt?!

Nehe, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0