Ikea, Herbalife och godnatt!

Nej, jag fick inte sitta i massagestolen igår.. precis när jag satt mig så fick vi ett larm och var tvungna att åka ut i pissregnet och när vi kom tillbaka var det ingen idé att sätta sig där, så jag satte mig och snackade med Jenny som skulle jobba natt istället.

Idag har jag varit ledig och vi har varit en sväng i kalmar och varit på Ikea, för att kolla in vad vi ska inhandla, senare någon gång.. haha! Hittade lite grejer, men det är inte lika kul att gå där när man vet att man inte ska handla något, man kollar inte lika mycket och lika noga och tänker inte efter om detta skulle passa, men det blir bättre sen när vi väl åker dig för att handla. Men först  och främst blir det ju till att köpa färg och tapet?! och göra iordning, sen får vi se därefter hur det blir.. åh jag ser framemot detta! :)
När vi var på Ikea idag så ringde Charlotte, så nu har jag beställt herbalife, hon ska bara skicka kontonummret så ska jag sätta in pengar (som jag förövrigt måste ringa till mamma och låna, för ju inte pengar förens på måndag), dock har hon inte skickat sitt kontonummer ännu, så hoppas hon för det imorgon, annars får jag påminna henne. Och ja Helen jag tog vaniljsmak, moha! Nu ser jag framemot detta, ska bli såå kul och roligt att prova på och hoppas att det fungerar också!

Nehe, nu ska jag nog gå och borsta tänderna och sedan lägga mig, jag jobbar ju från sju till fyra imorgon, bäst att sova då! :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0