Huvudvärk idag - bäst igår!

Vad mer kan jag säga än att det  var så jävla roligt igår! Det var nog den bästa kvällen på evigheter. Det var väldigt mycket folk och såhär i efterhand har jag kommit på att jag hade något i handen hela kvällen, inte undra på att jag mår som jag gör idag. På förfesten drack vi cider och jäger och sen blev det drink efter drink där inne, ja idag är en sån dag då jag säger "aldrig mer alkohol".

Jag är verkligen förbluffad över mig själv, att jag tog mig levande hem på cykeln ända från stationen och hem hit och dessutom pratade jag i telefon, jag är ganska duktig. Jag trodde att jag skulle ramla och cykla omkull men jag överträffade mig själv, duktiga jag!

Väl hemma upptäckte jag att jag både hade tappet stenen som satt i ringen och min klänning var väldigt smutsig? Hur det nu kan komma sig? Och efter att ha kollt på bilder så måste detta ha hänt i mitten av kvällen, så jaa jag vet inte riktigt, kul att jag gått där inne med en väldigt skitig klänning.

Idag har jag även väldigt ont i fötterna, hade tydligen fått skavsår och så har jag märken efter brännässlor som jag så smart stod i när jag pratade i telefonen, sen var det ju en och annan som klev på mina fötter, så de är verkligen mörbultade idag, precis som jag!

Men om jag säger såhär, det var värt det!! För igår hade jag så jäkla kuul, ni anar inte! Därför är jag inte sur på mig själv att jag egentligen skulle droppat de där sista drinkarna, nej nej.
Det är helt enkelt såhär: jag och Caroline är som bäst på fest & fulla blir vi! :)

Nu ska jag se om jag är kvinna nog för att komma in i duschen, funderar på att sitta ner och duscha, det är så jobbigt att stå.. åh mitt huvud dunkar och jag dör, men det är värt det! :)

Vi hörs! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag tog nyss en dusch, sitter i handuken nu, det var förbannat skönt att duscha av sig :P kom på att änka på en kul sak : faaaaaaan vad fort jag cyklar jenny, jag känner inte ens att jag tramapar typ svävar fram :P haha! & vad kul det var, jag har inte ont någonstans men det är ett under med tanke på att jag slog ryggraden förbannat hårt igår på tåget :P åh!

2008-08-30 @ 15:23:11
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0