Hungrig, bööh!

Jag är hungrig och har ont i huvudet och vill äta snart. Känner matoset i luften nu, det vankas köttfärslimpa.
Det ska bli gott, men eftersom jag börjat med detta herbalife blir det lite annorlunda, allt blir så gott, trots att jag inte gillat det innan.
Provade att blanda ut det med tropisk jucie idag, det var sådär, men det är godare än att dricka det natruellt.
Så ska ta med mig det till jobbet ikväll + en banan.. det är väldigt smidigt att ta med sig så till jobbet.. men jag saknar faktiskt att kunna ta en smörgås sådär på kvällskanten (även om det inte hände allt för ofta), nu får det bli en frukt eller ta en shake om jag inte redan har gjort det... Men det ska nog bli bra, när man kommit in i det..

Idag när jag vaknade så gick jag ut i vardagsrummet för att kolla in hur det blev med färgen i dagsljus, till min förvåning kom jag ut till ett iordningställt vardagsrum, inte städat, men allt var iordningställt, det blev fint! :)
Mattias hade varit uppe i morse och kollat på handboll och då hade han ställt iordning soffan, bordet, tv-bänken, satt upp tavlorna och sådär, men jag blev nöjd, mer än nöjd!

          
Innan                                            Efter      

Nehe, nu kom John och fhilippa, måste nog vara lite social :)

Kommentarer
Postat av: caroline

blev en annan atmosfär nu :] jag kan i morgon och innan 4 på torsdag :)

2008-08-19 @ 15:33:00
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: caroline

yeah! okej, det blir bra :) sms:a eller nått när du är färdig inför en promenix då :)

2008-08-20 @ 10:25:46
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0