En söndagsdag och jobb senare!

Godmorgon alla ni som läser!

Jag hade ställt klockan på 10 idag, för att jag inte skulle behöva stressa, eftersom jag börjar redan vid 12.30 idag.. Men så blev inte fallet, vaknade runt 10.40 och nu känner jag mig jätte stressad.. för jag har inte ens tänkt på vad jag ska ha med mig för mat ikväll eller liknande.. Fasen jag hatar att tänka på det, det är jobbigt att ställa sig och laga något.. blö. Därför ska jag ringa hon den där om Herbelife imorgon.. har försökt ringa 3 ggr tidigare, men varit något konstigt med någons telefon (antagligen min). Men ska försöka få tag på henne imorgon, så man slipper tänka på mat, utan bara kan ta med sig lite pulver.. haha, det vore grejer det! :)

Alltså, det är något som är väldigt störande här i kvarteret, det är något som tjuter i tid och otid, låter som världens högsta väckarklocka, som verkligen låter ashögt och skit jobbigt.. har vaknat av denna grej säkert 3 gånger inatt, vilket är jobbigt! Det är jobbigt att inte veta vad det är, utan att det bara tjuter som initahelvete.. sånt blir man sur för.

Skönt att helgen nu snart är avslutad, men jag ska ju jobba nästa helg också, så jag har ju inte någon direkt ledighet att se framemot, vilket känns lite surt. Men imorgon jobbar jag kväll (skulle jobbat dag egentligen) och på tisdag är jag ledig. Synd att det inte är imorgon man får lönen, för då hade vi kunnat åka iväg och shoppa på tisdag, men det får bli nästa vecka.
Har lite projekt på gång angående lägenheten, det ska målas och inhandlas lite nya saker, det kommer bli bra när det är klaaart, tror ni inte det? :)

Nehe, nu ska ja klä på mig lite, knuffa upp mattias och sen åka och handla innan jag åker till jobbet,.. hmm blir det pannkakor idag som vanligt? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0