Bra humör! :)

Åh vad det ska bli skönt med 3 dagars ledighet! Jobbar sista kvällen ikväll och ingen dålig tur heller, utan börjar vid 16 och slutar vid 21, så det går ju fort om man säger så! Och jag klagar inte! :)
Imorgon blir det feeest med Caroline, men innan dess så ska jag hinna ner till stan för att handla in lite smink och kolla efter något klädesplagg (inte köpa, bara kolla).
Kylen är laddad med cider och jäger, nu ska de festas! Det ska verkligen bli superkul! Var länge sen jag var såhär laddad! :) Och när man känner sig såhär på G, då kan det ju inte sluta dåligt liksom! :)

Mattias håller på att laga mat.. det blir spagetti och köttfärssås och sallad, mums! Funderar på att koka upp lite minimorötter också, det är så jäkla gott! :) Inte för att ni bryr er kanske, men ändå!

Jag ska klä på mig lite och sen hjälpa till ute i köket, vi hörs! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker du om One Tree Hill? Saknar du avsnitten ibland? Gå då in på min blogg och ha chansen att buda hem säsong 1 och 2! :)

2008-08-28 @ 12:16:51
URL: http://idoehood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0