Blondinbella akta dig! ;)

13 Augusti, och idag har det varit rätt så härligt väder.. Jag och mattias vaknade upp runt halv elva av att min mobil ringer, det var Farah från jobbet och hon undrade om jag kunde jobba åt henne nu i helgen, men jag kände att jag behövde lite ledigt, men jag tog iallafall söndagen.
Framåt tolv tiden gick jag och mattias ut på stan och mattias klippte sig medans jag gick in på bokia och köpte mig en almenacka, som jag kan skriva upp mina jobbtider och andra saker i, den ska jag alltid ha i min väska, så jag lätt kan ta fram den när den behövs. Efter detta så gick vi runt på stan och lunchade på kebaben (mm man måste ju njuta lite nu innan jag fått herbalife:), efteråt så gick vi till arbetsförmedlingen där Mattias skulle skriva in sig, haha säger jag bara - han är för söt! :) "jag kan ju lite finska och lite danska" hahahaha, han kan typ ett ord på både finska och danska! :)

Efter han skrivit in sig där så gick vi till stationen och hämtade ut mina biljetter till Värnamo, därefter handlade vi dricka och glass på coop sen vandrade vi hemåt, en ganska så rolig hemfärd om jag får säga det själv.
Väl hemma gjorde vi ingenting, slappade framför tv:n (snark snark), runt halv sex tiden åkte vi upp till kungshall och spelade minigolf med John & Linnea, det var nice, fast jag förlorade.. buhu! Och när vi är mitt upp i spelandet så börjar det ösregna, men vi var de ända hårda som spelade vidare "vi har fan betalat för det här, då ska inget regn stoppa oss" typ! ;)

Sen vi kom hem har vi bakat pizza och kollade på project runway, såg att det var sex and the city nu, men mattias ville hellre kolla på handbollen, så jag får strunta i det då.. funderar på att beställa satc boxen, den serien är verkligen sjukt bra! :)

Imorgon är det jobb som gäller igen, börjar förvisso antingen vid 14 eller vid 16, Chatarina skulle skicka ett sms till mig när hon visste när jag skulle börja, det beror på. Hoppas det blir vid 16, så jag hinner att städa och greja här hemma. För det hinner jag inte göra när jag kommer hem och på fredag ska jag ju åka vid 08,22 eller vad det var, ska till värnamo då.. eller njaa, jag ska till ullared, fast jag ska åka tåg till värnamo så ska mamma hämta upp mig där (: sen efter vi varit på ullared ska mamma med mig hem (därför jag måste städa you know) och så stannar hon tills på lördag, det blir nice! :)

Nehe, nu ska jag nog krypa i kojs och sova, för jag är trött.. då är det ju alltid skönt att sova eller hur?

Fan jag är inte bra på detta med blogg längre, känns som om alla mina inlägg är helt flummiga och inte alls bra eller intressant, men äsch orka bry sig, jag vet ju inte ens vilka det är som läser? Säkert massa okända personer, eftersom att mätaren står på över 40 läsare (wiiho, blondinbella akta dig, hahaha), så vilka är ni egentligen? (som om någon kommer att kommentera det?)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0