Beställt & Jobb

Godkväll!

Nu är allt klart med herbalife, nu är det bara att invänta produkterna, betalade in allt idag. Jag längtar tills jag får ett samtal/sms om att allt har kommit, men det kan ta upp mot 3 dagar, så i värsta fall så får jag det efter helgen. Meen jag överlever, har jag överlevt i flera år innan överlever jag ett par dagar! :)
Som jag sa i förra inlägget tog jag vanilj, för det kan man blanda med olika bär och sådär, så det blir nog gott!

Idag har jag jobbat en jobbig A-tur, men det var ganska trevligt ändå, för mellan typ halv tre och fyra satt vi i matsalen och smaskade äppelkaka och lyssnade på musik (en farbror sjöng), så det var hur nice som helst.
Har även snackat med Halina idag (chefen) så jag har jobb fram till vecka 38, så under dessa veckor ska hon kolla LAS-listen och kolla runt, men är det ingen som vill ha tjänsten så får jag deeeen... wiie! Så jag hoppas på det bästa och hoppas att ni håller tummarna åt mig! Jag trivs verkligen sjuukt bra i denna grupp och på almen, förvisso är det mycket skitsnack, men det är de väl överallt? :P Jag håller iallafall tummarna till mig själv... guuud vad jag skulle bli glaad :)

Nehe, ska dra med mig mattias ut på en runda, han är uttråkad och jag med, så hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0