Ytterliggare ett inlägg!

Till  min förvåning gick det superbra att köra, så  nu behöver jag inte vara rädd för det längre, haha. Den var inte så tungstyrd som jag trodde att den skulle vara. Men jag tog det säkra före det osäkra och parkerade typ längst ner vid kvantum, där står det inte så många bilar och man kan parkera lite hur som helst (för parkering är inte min starka sida, ännu). Kom iallafall ut från affären med fetaost, fil, loka & nötter, mycket bra gjort utav mig!
Haha fast när jag skulle köra hem höll jag på att köra in i de där huset där kungvagnarna står i, haha trodde inte jag var så nära, men tydligen, men ingen skada skedd och jag överlevde. Sen kom jag ju till den svåra uppgiften att parkera på våran parkering här hemma, haha jag kom väl lite nära den andra bilen, man han kommer nog in där (om han är typ smalast, haha).

Ska snart dammsuga lite inne på toaletten (för katterna har en tendens att skvätta ut lite kattsand då och då.) Senare ska jag diska och sen påbörja min mat. Ska bli sjuuukt gott, längtar verkligen! :)
Senare ikväll blir det vindruvor, loka och nötter med linnea framför DH.
Måste även hinna med att byta i sängen så det är rent och fräscht, alltid lika härligt!
Ska även hinna plugga lite om jag hinner, vi får väl se!

nehe, som ni märker har jag endel saker att göra, så vi hörs! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0