Valborg + två sjuka människor!

Och jag är fortfarande nere i sjukträsket, inte ett dugg roligt ska jag be att få tala om.
Dock mår jag lite bättre idag, men jag har tryckt i mig en alvedon, så kan bero på det.
Dessutom har jag nog smittat ner mattias lite, för han säger att han inte mår så bra.

Håller just nu på att tvättar igen och snart ska jag fixa mig lite för att åka ner till stan och handla gott tills ikväll, det blir en hemmakväll för oss, eftersom ingen av oss känner oss på topp. Så vi ska äta gott och kolla på någon bra film och bara njuta av varandras sällskap, ska bli mysigt! :)

Förövrigt håller jag på att frysa ihjäl känns det som, så ska gå in i sovrummet och hitta något vettigt att ta på mig, som gör mig varm! Ska också försöka få liv i mattias så vi kan åka ner till stan och handla grejer tills ikväll.

Så ser iallafall min dag ut, hoppas ni får en trevlig valborgsmässoafton.

p.s varför festar man på valborg? onödigt, det gjorde man typ när man var 14,15,16 år, eller? d.s

Kommentarer
Postat av: Caroline

man festar för att det är tradition och för att sommaren är på g ;)

2008-05-01 @ 16:05:13
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0