Studentmössor & sommarjobb

Åh idag har vi fått våra studentmössor, åh nu känns det så nära! HÄRLIGT! :)
Var även en sväng nere på almen idag och pratade med enhetschefen, så det blir sommarjobb där ett par veckor iallafall, efter de veckorna är klara blir det timvikarie. Men det dumma är gruppen jag hamnade i. Har hört att det är en av de "värsta" grupperna, men det är bara att försöka och vara glad, man kan ju inte få allt!

Dagen har rullat på ganska bra och jag får väl snart ta tag i städning och diskning och diverse saker, alltid lika kul!
Jag skulle fasen vilja ha en hushållerska som kan städa och hålla iordning och laga god mat, precis som hon i andra aveynyn. Men det får jag/vi nog vänta med tills vi blir jätte rika och bor i ett jättestort hus. haha :)

Nehe, det är verkligen superhärligt väder ute så ska ta och öppna upp lägenheten lite och få in frisk luft. Det är synd att vi bara har morgonsol på balkongen, hade varit skönt att sitta där på eftermiddagen och fika lite och njuta av solen. Det är nog de ända minuset med denna lägenheten. haha!

Nehe, ska väl ordna med grejer nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0